حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اختصاص ردیف درآمد در بودجه ۱۴۰۱ برای صیانت از منابع خاک کشور
14 آذر 1400 - 16:26
شناسه : 10113
6
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ با ایجاد یک ردیف درآمد اختصاصی تلاش کردیم منابع طبیعی را به سمت اقتصادی اداره کردن پیش ببریم که با تصویب آن توسط مجلس شورای اسلامی شرایط مطلوب‌تری را در سال آینده خواهیم داشت.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه افتتاح و بازدید از ششمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، سامانه نوین آبیاری، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و کشت‌های گلخانه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خاک بستر حیات و یک میراث بین نسلی است و همه ما وظیفه داریم برای صیانت از منابع آب و خاک کشور تمام تلاش خود را به کار ببندیم که این کار به عزم ملی و مردمی نیاز دارد.

وی با بیان این که سمن‌ها و مردم بهترین حافظان آب و خاک این کشور هستند، ابراز امیدواری کرد: با کمک رسانه‌ها به‌عنوان بزرگترین حامی آب و خاک کشور و تزریق علم و فناوری بتوانیم شرایط مطلوبی را برای آب و خاک ایجاد کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ با ایجاد یک ردیف درآمد اختصاصی تلاش کردیم منابع طبیعی را به سمت اقتصادی اداره کردن پیش ببریم که با تصویب آن توسط مجلس شورای اسلامی شرایط مطلوب‌تری را در سال آینده خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که ما در کنار توسعه کشور خواهیم بود و با توسعه مقابله نخواهیم کرد، عنوان کرد: سازمان محیط زیست و منابع طبیعی در کنار هم، در حوزه ایجاد اشتغال، کسب و کارها و حوزه زیرساخت‌های کشور، توسعه و حفاظت از منابع طبیعی کشور را رقم خواهند زد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.