حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اختصاص ۴۹۰ میلیارد ریال برای ساخت بنادر جدید ماهیگیری در جنوب کشور
13 بهمن 1399 - 11:58
شناسه : 6302
10

۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بنادر صیادی در سال ۹۹ تخصیص یافته که از این میزان تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران ضمن بیان این مطلب افزود: برای احداث بنادر […]

ارسال توسط :
پ
پ

۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بنادر صیادی در سال ۹۹ تخصیص یافته که از این میزان تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران ضمن بیان این مطلب افزود: برای احداث بنادر ماهیگیری در جنوب کشور در سال‌جاری مبلغ ۹۴۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب داشتیم که ۴۹۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

پرویز محبی، تعداد بنادر ماهیگیری در طول نوار ساحلی جنوب کشور را ۷۰ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد، ۱۵ بندر صیادی در حال ساخت است.

وی گفت: به‌دلیل عدم پرداخت به موقع اعتبارات، گاهی روند ساخت این بنادر با کندی روبرو می‌شود.

محبی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی این بنادر متفاوت و بین ۳۰ تا ۷۰ درصد است.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۵۸۰۰ کیلومتر وسعت نوار ساحلی جنوبی کشور با احتساب کرانه‌های جزایر است که این ۷۰ بندر ماهیگیری در آن قرار دارند.

محبی اظهار داشت: در ۱۲۰ نقطه از این نوار ساحلی، مراکز تخلیه صید وجود دارد.

وی در همین حال از واگذاری مدیریت برخی از بنادر ماهیگیری در جنوب کشور به تعاونی‌های صیادی خبر داد و گفت: تاکنون از ۷۰ بندر فوق، مدیریت ۴۲ مورد از سوی سازمان شیلات ایران به این تعاونی‌ها واگذار شده است.

محبی، هدف از واگذاری مدیریت بنادر ماهیگیری به تعاونی‌های صیادی را مشارکت آنها در برخی کارها همچون تأمین نیروی موردنیاز و انجام زیرساخت‌ها توسط خود صیادان برشمرد.

وی همچنین از تحویل ۳۸ مورد موج‌شکن مردمی در طول نوار ساحلی جنوب کشور به سازمان شیلات ایران خبر داد و بیان داشت: براساس مصوبه هیأت دولت در سال‌جاری، قرار شده سازمان بنادر این موج‌شکن‌ها را در استان‌های مختلف به سازمان شیلات ایران تحویل دهد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران افزود: با انجام این کار ظرفیت مضاعفی برای تخلیه صید صیادان جنوب کشور فراهم می‌شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.