حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اختصاص 2369 میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر حوزه نفت به طرح‌های آبخیزداری
16 اردیبهشت 1402 - 12:22
شناسه : 16623
3
مدیر کل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان‌داری سازمان منابع‌طبیعی گفت: اجرای پروژه آبخیزداری و اختصاص 2369 میلیارد تومان از محل تهاتر حوزه نفت، به این بخش، مهم‌ترین برنامه‌ها ما برای سال جاری است.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، محمد فرامرز، مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری درباره برنامه‌های این بخش در سال 1402 بیان کرد: درسال جاری دو هزار و 369 میلیارد تومان از محل تهاتر حوزه نفت به طرح‌های آبخیزداری، اختصاص یافته است. ابلاغ موافقت‌نامه هم در این خصوص انجام شده است. بقیه اعتبارات ابلاغ شده و در مرحله برنامه‌ریزی قرار دارد. همچنین در حوزه معاونت آبخیزداری 11 طرح داریم که در دست بررسی قرار دارد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی را در حوزه عملیات بیولوژیک، مکانیکی و مدیریت در سطح کشور داریم. بالغ بر یک میلیون 200 هزار هکتار سطح اجرایی عملیات آبخیزداری در برنامه اجرایی مصوب امسال، قرار گرفته است. اجرایی شدن تمام برنامه‌ها و امور مربوط به آن، متصل به حوزه تخصیصی اعتبارات است.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان تهران درباره اهمیت تصویب لایحه جامع آبخیزداری تأکید کرد: مهم ترین برنامه ما در سال 1402 متصل به لایحه آبخیزداری است و با تصویب نهایی این لایحه بسیاری از مشکلات ما در حوزه آبخیزداری حل می‌شود.

فرامرز ادامه داد: در سه ماه نخست سال جاری این لایحه مراحلش را طی خواهد کرد. پروژه‌های آبخیزداری با خلاء قانونی مواجه نیستند، اما در مورد انسجام سازمانی و نقش مشارکت مردم و برای آن که مدیریت حوضه آبخیز با چالش زیست محیطی مواجه نشود، تهیه و تصویب این لایحه ضروری بود.

وی در پایان تأکید کرد: اجرای پروژه آبخیزداری و اختصاص 2369 میلیارد تومان از محل تهاتر حوزه نفت، به این بخش، مهم‌ترین برنامه ما در حوضه آبخیزداری سال جاری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.