حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
استقرار روش‌های نوین پیش‌آگاهی آفات در بخش کشاورزی کشور
07 دی 1399 - 17:29
شناسه : 5668
11

رییس سازمان حفظ نباتات کشور، از پیگیری و نظارت بر اجرای پروژه‌های پیش‌آگاهی آفات در کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور، مهندس کیخسرو چنگلوایی، تصریح کرد: به موجب این پروژه‌ها ۷ آفت مهم محصولات کشاورزی در ۸۲ پایلوت در استان‌ها در حال […]

ارسال توسط :
پ
پ

رییس سازمان حفظ نباتات کشور، از پیگیری و نظارت بر اجرای پروژه‌های پیش‌آگاهی آفات در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور، مهندس کیخسرو چنگلوایی، تصریح کرد: به موجب این پروژه‌ها ۷ آفت مهم محصولات کشاورزی در ۸۲ پایلوت در استان‌ها در حال اعتبارسنجی است که پس از اعتبارسنجی، امکان پیش‌آگاهی آفات را به صورت سیستمی و بر روی نقشه کشور فراهم خواهد کرد.

در این راستا پایش و برداشت داده‌ها در عرصه برای تعداد ۹ آفت مهم دیگر در ۲۹ پایلوت استانی در حال اجرا است که این داده‌ها برای تهیه مدل پیش‌آگاهی به کار خواهد رفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.