حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اعلام نرخ‌های جدید میوه‌های تنظیم بازار ویژه شب عید
27 اسفند 1400 - 19:24
شناسه : 10925
6
دکتر اسماعیل قادری‌فر، معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نرخ جدید میوه شب عید که ستاد تنظیم بازار تصویب کرده است را اعلام کرد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر قادری‌فر نرخ جدید میوه شب عید را که ستاد تنظیم بازار تصویب کرده است اعلام کرد. به گفته وی قیمت‌ها 5 تا 15 درصد زیر قیمت خرده‌فروشی در هر استان تعیین شده است و توزیع میوه‌ها از شنبه 28 اسفند در سراسر کشور آغاز خواهد شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: ستاد تنظیم بازار برای هر استان کف قیمتی را تعیین کرده و در اختیار استان‌ها قرارداده که براساس آنها 5 تا 15 درصد زیر قیمت خرده‌فروشی هر استان عرضه شود. به‌عنوان مثال در استان تهران هر کیلو سیب زرد به قیمت 14000 تومان، هر کیلو سیب قرمز 13200 تومان و هر کیلو پرتقال به قیمت 11 هزار تومان عرضه خواهد شد. توزیع میوه در تهران و سایر استان‌ها به دو روش: سامانه‌های هوشمند مانند: سامانه بازرگام، اسنپ‌فود و همچنین به‌صورت عرضه مستقیم خواهد بود.
به گفته این مسئول در سطح کشور 680 عرضه مستقیم میوه وجود دارد که بدون واسطه و با قیمت‌های تعیین شده، مردم می‌توانند میوه موردنیاز ایام نوروز خود را با بهترین کیفیت خریداری کنند.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: عرضه میوه در استان‌ها 5 تا 15 درصد زیر قیمت میانگین خرده‌فروشی است و توزیع با سیستم هوشمند هم به نرخ میانگین میادین میوه و تره‌بار شهرداری خواهد بود. همچنین کسانی که میوه را از طریق سامانه بازرگام یا اسنپ‌فود سفارش می‌دهند، بدون دریافت هزینه درب منزل ایشان تحویل خواهد شد.
دکتر قادری‌فر این را هم گفت که همه میوه‌ها درجه یک هستند و در صورتی که خریداران از کیفیت میوه‌ها رضایتی نداشتند بدون بهانه عودت داده می‌شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: میوه از طریق سامانه هوشمند تا 24 ساعت تحویل داده می‌شود و توزیع تا 13 فروردین ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.