حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
افزایش بهره‌وری در سال ۱۴۰۱ دستاورد تحقیقات در بخش کشاورزی
09 خرداد 1402 - 13:58
شناسه : 16939
3
معاون رئیس جمهور، افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی را نسبت به سایر بخش‌ها در سال گذشته‌، از دستاوردهای سازمان تحقیقات برشمرد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، در حاشیه بازدید از مؤسسه واکسن و سرم‌سازی رازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی نسبت به سایر بخش‌ها در سال ۱۴۰۱ یکی از دستاوردهای وزارت جهاد کشاورزی و بخش تحقیقات بوده است.
وی افزود: این امر نوید بخش افزایش سهم بخش کشاورزی در توسعه و پیشرفت در کشور است.
لطیفی با بیان اینکه کار علمی در وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم تسریع شده است. باید در زمینه اصلاح ساختارها با وزارت جهاد کشاورزی تعامل داشته باشیم.
وی افزود: با تفاهمی که با وزارت جهاد کشاورزی خواهیم داشت، امیدواریم بتوانیم در سطح نیروی‌های تخصصی در این وزارتخانه استخدام داشته باشیم.
مجوز اجرای فوق‌العاده ویژه را گرفته‌ایم
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در دانش مدیریت دو راهکار برای جذب و حفظ نیروی متخصص وجود دارد؛ مادی و معنوی، در راهکار مادی باید بخشی از تلاش متخصصان جبران شود که در شورای حقوق و دستمزد هم این مجوز را گرفته ایم تا برای مشاغل و پست‌های خاص، در شرایط خاص فوق‌العاده‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شود.
لطیفی ادامه داد: بر روی تعهد و وفاداری سازمانی باید بیشتر کار شود و منابع باید به نحو عادلانه و بهره‌ور در بین نیروها تقسیم شود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان دولت گفت: از سال گذشته در تلاشیم ورود به دولت را بر اساس نیاز واقعی دستگاه و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند آزمون‌های استخدامی استفاده کنیم.
وی تأکید کرد: یکی از اقدامات ما حذف سقف سنی برای تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه‌های دولتی است، همچنین در زمینه نیروهای شرکتی بخشنامه‌ای به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کرده‌ایم که طبق آن پرداخت حقوق به این نیروها به حساب خود فرد باشد تا شرکت‌ها با تأخیر در واریز، موجب تضییع حقوق کارکنان نشوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.