حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
انتصابات جدید در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
13 دی 1400 - 22:33
شناسه : 10362
12
با حضور مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و حسابرس کل امور اقتصادی دیوان محاسبات ظهر امروز مراسم معارفه عباسعلی ارفع به‌عنوان عضو موظف هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مراد محمدی به‌عنوان معاون تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام بهره‌برداری این سازمان برگزار شد. در این مراسم، محمدرضا عرب‌یارمحمدی نیز به‌عنوان مشاور آموزش، پژوهش و توسعه تجارت بین‌الملل سازمان منصوب شد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در مراسم تکریم و معارفه که امروز با حضور دکتر اسماعیل قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون، حجت‌الاسلام قبادی، نماینده ولی‌فقیه در این سازمان و آقای معانی، حسابرس کل امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کل کشور برگزارشد، حکم آقایان علی ارفع و مراد محمدی به‌عنوان عضو موظف هیأت‌مدیره و معاون تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام بهره‌برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران صادرشد. همچنین محمدرضا عرب‌یارمحمدی در سمت مشاور آموزش، پژوهش و توسعه تجارت بین‌الملل منصوب شد.

در ابتدا، حجت‌الاسلام قبادی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و فرارسیدن ایام فاطمیه جلسه معارفه را آغاز کرد و با ذکر نکاتی پیرامون اهمیت توجه به منافع نیروی انسانی به جهت جلب رضایت آنان، بر اتخاذ خط‌مشی مناسب در رفتار با کارکنان، کشاورزان و اقشار مردم تأکید کرد.

در ادامه، دکتر قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، ضمن تقدیر از زحمات آقایان اصغرزاده و جهان‌پناه که تاکنون در سمت‌های مذکور مشغول به کاربودند، به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های جوان و خوش‌فکر اشاره کرده و گفت: «با توجه به اینکه در مسیر عمل به اهداف جدید توسعه سازمان قرار گرفته‌ایم، نیاز است تا با استفاده از نیروهای جوان و متخصص، شتاب بیشتری به فعالیت‌های سازمان بدهیم.»

وی با اشاره به طرح اصلاح نظام یارانه‌ها مطرح کرد: «اکنون سازمان مرکزی تعاون روستایی به‌واسطه اجرای طرح کارآمدی نظام یارانه‌ها که به اشتباه از آن به‌عنوان طرح حذف ارز ترجیحی یاد می‌شود، در یک مقطع حساس تاریخی قرار گرفته‌است. حذف ارز ترجیحی که به اذعان تمامی کارشناسان ناکارآمد و عامل تخصیص رانت است، تنها یک حلقه از طرح کارآمدی یارانه‌ها می‌باشد که ساماندهی آن اهمیت ویژه‌ای دارد. هدف سازمان مرکزی تعاون این است که دو مسأله مهم حمایت از تولیدکنندگان و صیانت از بازار مصرف را توأمان با هم پیش‌ببرد تا منافع همه اقشار تمکین شود.»

دکتر قادری‌فر در خصوص هوشمندسازی نظام عرضه که نقش مهمی در تنظیم‌گری قیمت دارد و از اهداف اصلی این سازمان است گفت: «تاکنون 50 پلتفرم عرضه هوشمند به زنجیره توزیع کالای اساسی پیوسته‌اند. این طرح در قالب 19 مرکز استان اجرایی شده‌ است و بناست تا پایان دی‌ماه تمامی مراکز استان تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.»

در همین خصوص آقای معانی، حسابرس کل امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کل کشور تأکید کرد که معضل اصلی در زمینه توزیع محصولات کشاورزی، وجود زنجیره‌های طولانی واسطه‌گری می‌باشد که با هوشمندسازی نظام عرضه برطرف می‌شود.

در ادامه مراسم تکریم و معارفه هومان لیاقتی، عضو هیأت‌مدیره سازمان تعاون روستایی به نمایندگی از دیگر اعضای این هیأت، ضمن آرزوی موفقیت برای آقای ارفع و آقای محمدی در انجام مسئولیت محول‌شده به ایشان، از زحمات آقایان اصغرزاده و جهان‌پناه در طی مدتی که در منصب خود فعالیت می‌کردند تقدیر کرد.

در بخش پایانی مراسم تکریم و معارفه، آقای عباسعلی ارفع ضمن تشکر از دکتر قادری‌فر و وزیر جهادکشاورزی بابت این انتصاب بر اهمیت توسعه هوشمند‌سازی شبکه عرضه تأکید کرده و برای تحقق اهداف سازمان و وزارتخانه آمادگی خود را اعلام کرد. آقای مراد محمدی نیز با اشاره به دامنه گسترده فعالیت‌های معاونت تحت اداره خود گفت: «این معاونت در سه حوزه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام بهره‌برداری فعالیت می‌کند که هر یک از این حوزه‌ها ظرفیت گسترده و منحصربه‌فردی دارد. باید بتوانیم از تمام ظرفیت شبکه خود برای تحقق سیاست‌های کشور و وزارت کشاورزی به نحو احسن بهره‌برداری کنیم.»

این مراسم با تحویل احکام صادرشده و تقدیم لوایح تقدیر و تشکر پایان یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.