حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
انتصاب رئیس و دبیر ستاد برنامه پنجساله هفتم توسعه کشور در وزارت جهاد کشاورزی
21 مهر 1399 - 10:58
شناسه : 4541
5

در احکامی جداگانه از سوی دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر احمدعلی کیخا، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و علی کیانی‌راد رئیس مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی به ترتیب به‌عنوان رئیس و دبیر ستاد برنامه پنجساله هفتم توسعه کشور در وزارت جهاد کشاورزی منصوب شدند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در احکامی جداگانه از سوی دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر احمدعلی کیخا، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و علی کیانی‌راد رئیس مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی به ترتیب به‌عنوان رئیس و دبیر ستاد برنامه پنجساله هفتم توسعه کشور در وزارت جهاد کشاورزی منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از این احکام آمده است: مقتضی است ضمن مشارکت فعال و تعامل با تمامی نهادها و دستگاه‌های بخشی و فرابخشی، بخش‌های غیردولتی و سایر مراجع مرتبط و با عنایت به تاکیدات بالادستی همچون قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوعات مرتبط با بخش کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی معظم له، از ابتدای فرآیند تدوین برنامه که طرح ایده‌ها و مشارکت در تنظیم سیاست‌های کلی برنامه توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام است، تا تدوین و تنظیم برنامه و تصویب در مجلس شورای اسلامی، حضور اثرگذار داشته باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.