حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4531 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اهدای لوح تقدیر انجمن صنفی رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی کشور به وزیر جهاد کشاورزی
22 فروردین 1402 - 11:33
شناسه : 16337
5
انجمن صنفی رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی کشور با اهدای لوح تقدیر به دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، از تدبیر و مدیریت کاری وزیر جهاد کشاورزی در حوزه کشاورزی و تأمین غذا و نگاه مثبت و راهبردی به رسانه‌های تخصصی کشاورزی و استقبال از نقدها همراه با راهکار رسانه‌ای تقدیر کرد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، این لوح تقدیر در نشست انجمن صنفی رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی کشور با دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به پاس سعه صدر و نگاه وزیر جهاد کشاورزی به آینده امنیت غذایی و رساتر شدن صدای کشاورزان و همچنین تدبیر و مدیریت کاری وی در حوزه کشاورزی و تأمین غذا اهدا شد. در این لوح سپاس آمده است؛

جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد

وزیر محترم جهادکشاورزی

رجاء واثق دارد تدبیر و مدیریت کاری جنابعالی در حوزه کشاورزی و تأمین غذا از تجربه تدریس و علم‌آموزی در دانشگاه تا قانونگذاری در مجلس و مقام‌عالی وزارت در وزارتخانه، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین وزرای کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و وزرای کابینه دولت سیزدهم برای جنابعالی احراز کند.

در این مسیر، بهره‌گیری از مدیران ارشد، عمل‌گرا و دارای رزومه مثبت و همکاری با آنها فارغ از گرایشات سیاسی و به صرف توانایی کاری اعم از مدیران دولت‌های قبلی و فعلی نیز توانسته است تحت مدیریت شما موفقیت‌های بیشتری برای وزارتخانه به ارمغان بیاورد.

خوشبختانه نگاه مثبت و راهبردی شما به رسانه‌های تخصصی کشاورزی و استقبال از نقدها همراه با راهکار رسانه‌ای و صدور دستور برای تعامل و حمایت بیشتر از رسانه‌ها موجب شد، تا رسانه‌ها با حساسیت و کارشناسی بیشتر به نقد و تحلیل و تولید محتوا بپردازند و در مواردی خدمات ترویجی، طرح نوآوری‌ها و اطلاع‌رسانی آنها علاوه بر روشن کردن مسیر پیش‌روی کارشناسان، باری از دوش وزارتخانه برداشته است.

به همین مناسبت ضمن تقدیر و سپاسگزاری از سعه‌صدر جنابعالی و نگاه شما به آینده امنیت غذایی و رساتر شدن صدای کشاورزان، این لوح تقدیر تقدیم می‌شود.

انجمن صنفی رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی کشور

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.