حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اولین نشست شورای مدیران وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم
04 شهریور 1400 - 20:35
شناسه : 8753
12
اولین نشست شورای مدیران وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مدیران ارشد این وزارت عصر امروز پنجشنبه ۴ شهریور برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در این نشست، اظهار کرد: از دکتر خاوازی وزیر پیشین جهاد کشاورزی برای تلاش‌ها و زحماتشان در این مدت یک سال و ۴ ماه که با وجود مشکلات بسیار و نبود زیرساخت‌های لازم، این وزارتخانه را به خوبی هدایت کردند بسیار قدردانی می‌کنم، امیدوارم موفق و پیروز باشند و از مشاوره‌های ایشان در طول مدت کاری خود بهره خواهیم برد.

وی خطاب به مدیران ارشد این وزارتخانه خداقوت گفت و افزود: همه معاونین وزارت را در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی دیده‌ام و از زحمات شما عزیزان در این عرصه تشکر می‌کنم.

دکتر ساداتی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: بتوانیم مسائل و مشکلات بخش کشاورزی را با کمک هم برطرف و امنیت غذایی کشور را تأمین کنیم.

در این نشست، معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از عملکرد حوزه‌های فعالیت خود ارائه کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.