حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4528 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازدید رئیس سازمان شیلات ایران از بندر صیادی کوهستک و مرکز تخلیه صید گروک در شهرستان سیریک
07 آذر 1401 - 11:26
شناسه : 14968
4
رئيس سازمان شيلات ايران و هيات همراه در دومين روز از سفر خود به استان هرمزگان از مركز بازسازي ذخاير خليج فارس كلاهي-ميناب بازديد كرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومي سازمان شيلات ايران
پ
پ
به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در این بازدید رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به موقعیت و اهمیت شهرستان سیریک در حوزه شیلات به ویژه صید و صیادی و همچنین صیادی در آب‌های دور گفت: بدون شک داشتن بندر صیادی مجهز و متناسب برای این شهرستان یک ضرورت است‌‌.
مهندس سیدحسین حسینی با بیان اینکه بندر صیادی کوهستک طرفیت خوبی برای استفاده در حوزه پشتیبانی مزارع پرورش ماهی دریایی در قفس است گفت: ارتقا و توسعه فعالیت‌ها در بندر صیادی کوهستک می تواند موجب رونق اقتصادی و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان شوند.
وی در ادامه و در بازدید از بندر صیادی کوهستک با تاکید بر اینکه  این بندر صیادی  نقش مهمی در خدمات رسانی به صیادان شرق استان دارد بر حفظ و رسیدگی منظم به بندر تأکید کرد .
در ادامه این بازدید ساسان صادقی، مدیر کل شیلات هرمزگلان با اشاره به اینکه بندر صیادی کوهستک به بیش از ۱۵۰ فروند شناور صیادی و همچین حدود ۸۰۰ نفر صیاد خدمات می دهد گفت: با توجه به موقعیت بندر صیادی کوهستک و همچنین ظرفیت های آن این بندر صیادی می‌تواند به عنوان پشتیبان سایت های پرورش ماهی در دریا به خوبی عمل کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.