حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازدید ساداتی‌نژاد از محل اجرای پروژه شبکه آبیاری و زهکشی اراضی پایاب بند انحرافی نوروزلوی شهرستان میاندوآب
07 تیر 1401 - 11:59
شناسه : 12701
7
دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه، در ادامه سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی، از محل اجرای پروژه شبکه آبیاری و زهکشی اراضی پایاب بند انحرافی نوروزلوی شهرستان میاندوآب واقع در روستای شیبلو بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در این سفر، مهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیران کل ادارات تابعه، معاونان استاندار و مسئولان محلی، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می‌کنند.

این پروژه در محدوده شمال شهرستان میاندوآب و ساحل راست رودخانه زرینه‌رود به مساحت ۴۱۶۰ هکتار در حال اجراست و شامل ۱۵۴۴ هکتار اجرای سیستم آبیاری تحت فشار بارانی و ۲۶۱۶ هکتار قطره‌ای است.

تاکنون احداث و راه‌اندازی ۶ ایستگاه پمپاژ و عملیات اجرایی داخل شبکه سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار (بارانی و قطره‌ای) در دو قطعه از قطعات واحد عمرانی یک به مساحت ۶۶۰ هکتار به پایان رسیده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است؛ اجرای عملیات داخل شبکه در یکی دیگر از قطعات نیز در حال آغاز است‌ که با اجرای کامل طرح، حدود ۱۷ میلیون مترمکعب در مصرف آب کشاورزی صرفه‌جویی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.