حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از مجتمع گلخانه ای 115 هکتاری امام رضا(ع)، در خراسان شمالی
13 دی 1399 - 18:02
شناسه : 5822
9

دکتر روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی در معیت دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع گلخانه‌ای 115 هکتاری شهرستان مانه و سملقان که با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی احداث شده است بازدید کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی؛ […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکتر روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی در معیت دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع گلخانه‌ای 115 هکتاری شهرستان مانه و سملقان که با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی احداث شده است بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی؛ عملیات اجرایی مجتمع گلخانه‌ای امام رضا (ع) در شهرستان مانه و سملقان از سال 1398 در سه فاز با مساحت 115 هکتار و 60  قطعه احداث شده است که از 40 قطعه فاز اول و دوم آن 30 قطعه واگذار شده و زیرساخت های فاز سوم تکمیل و آماده واگذاری است.

براساس این گزارش، تاکنون 10 طرح با سطح 6.4 هکتار برای اخذ تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی و 3 طرح با سطح 1.3 هکتار انعقاد قرارداد شده و تسهیلاتی بالغ‌بر 95 میلیارد ریال پرداخت شده است.

در این بازدید، خدارحمی ضمن بررسی شرایط موجود و اطلاع از سطح خدمات ارائه شده به متقاضیان فعالیت در این مجتمع گلخانه‌ای، درباره راهکارهای رفع موانع موجود سخن گفت و نسبت به تأمین اعتبار برای مجتمع گلخانه‌ای امام رضا (ع) قول مساعد داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.