حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع کشت و صنعت بیدمشک در شهرستان سربیشه
14 مهر 1399 - 13:56
شناسه : 4445
5

وزیر جهاد کشاورزی در دومین روز از سفر به خراسان جنوبی، از مجتمع کشت و صنعت بیدمشک در شهرستان سربیشه بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیأت همراه، استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان استان در مجلس شورای […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر جهاد کشاورزی در دومین روز از سفر به خراسان جنوبی، از مجتمع کشت و صنعت بیدمشک در شهرستان سربیشه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیأت همراه، استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی، از مجتمع کشت و صنعت بیدمشک شهرستان سربیشه بازدید کردند.

این بازدید با هدف آشنایی با فرآیند انجام کار در این مجتمع چند منظوره و حضور در مراسم افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار آن صورت گرفت.

اجرای پروژه آبیاری تحت فشار این مجتمع کشت و صنعت به میزان ۲۵۵ هزار و ۲۰۰ متر مکعب در سال صرفه‌جویی در مصرف آب را به‌همراه دارد.

۳۰ درصد کاهش مصرف سم و کود و ۴۰ درصد افزایش عملکرد در سطح از مهمترین پیامدهای این پروژه آبیاری است.

کشت و صنعت بیدمشک با ۵۸ هکتار سطح زیرکشت، یکی از بزرگترین مجتمع‌های استان و در رتبه برتر کشوری است که هم‌اکنون دارای واحدهای مرغ تخم‌گذار و پرورش گاو شیرده و شتر بوده و به‌واسطه سطح زیرکشت گندم، پسته و گل محمدی، نقش بسزایی در حجم تولیدات کشاورزی شهرستان سربیشه دارد.

گفتنی است، ۲۰۳۵ هکتار از پروژه‌های سیستم‌های نوین آبیاری در سطح استان به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است و ۸۰۶۳ هکتار نیز در دست اجرا قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.