حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازنشستگی اجباری، عاقبت منع‌کننده بکارگیری بازنشستگان در شبکه تعاون روستایی
14 تیر 1400 - 20:19
شناسه : 8049
9
دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی سال پایانی دولت تدبیر و امید که تلاش‌های نافرجام ولی کم اثر وی در راستای حل مشکلات بخش کشاورزی از جمله دام و طیور، اجرای الگوی کشت، نهاده‌های کشاورزی و ... مورد تأکید اکثر کارشناسان بخش کشاورزی می‌باشد؛ در آخرین ماه فعالیت دولت دوازدهم؛ مهندس محمدعلی طهماسبی، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی و معاون سابق باغبانی وزارتخانه که در سال‌های پسابازنشستگی خود بود ولی کماکان در جایگاه معاونت وزیری قرار داشت را از مورخ 13 تیرماه و بصورت ناگهانی بازنشسته نمود و بدین ترتیب سئوالات بسیاری را در ذهن دست‌اندرکاران بخش کشاورزی ایجاد کرد.
ارسال توسط : نویسنده : مهندس محمودرضا عیسی خانی دانشجوی دوره دکتری تخصصی کشاورزی (زراعت) منبع : داغ (دیده بان امنیت غذایی)
پ
پ

درباره علل برکناری ناگهانی مهندس طهماسبی، برخی علت محتمل آن را حمایت از گزینه جدید وزارت توسط مهندس طهماسبی عنوان می‌کنند و این که وی را با تبلیغات فراوان و کمک برخی دوستان رسانه‌ای می‌خواستند به مقام وزارت رهنمون سازند تا بدینوسیله دوران مدیریت خود را بر شبکه عظیم تعاون روستایی استمرار بخشد. البته که این امر با تمایل و تلاش‌های دکتر خاوازی برای تمدید دوران وزارت خود در تعارض بوده و وزیر را مجبور به بازنشستگی اجباری وی نموده است.

امید آن که در دولت آتی آقای دکتر رئیسی شاهد حضور فردی از جنس شبکه مردمی تعاون روستایی، در رأس سازمان مرکزی تعاون روستایی باشیم و بسیاری از امور تصدی‌گری بخش کشاورزی به طور واقعی به تشکل‌ها واگذار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.