حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بانک کشاورزی و تلاش در راستای محرومیت‌زدایی در کشور
23 آبان 1401 - 10:40
شناسه : 14778
5
بانک کشاورزی در کنار مسئولیت ذاتی و فعالیت خود برای تأمین سرمایه و تسهیلات مورد نیاز بخش کشاورزی، همواره خود را در خدمت سایر اقشار نیازمند و محروم جامعه قرار داده و از هیچ کوششی در راستای بهبود معیشت نیازمندان فروگذاری ننموده است. به عنوان نمونه مجموعه شعب بانک کشاورزی سراسر کشور در سال جاری و در اجرای سیاست‌های حمایتی دولت از رفاه و معیشت خانواده‌ها، از ابتدای سال تا نیمه آبان‌ماه بیش از 32 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به مبلغ بیش از 14 هزار میلیارد ریال به واجدان شرایط پرداخت کرده‌اند.
ارسال توسط : نویسنده : محمودرضا عیسی‌خانی
پ
پ

همچنین در تلاش ارزشمند دیگری، بانک کشاورزی در هفت ماهه ابتدای سال جاری نیز بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و با هدف حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی مددجویان، به 18527 نفر از معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت نموده که از رقم 13928 میلیارد ریال کل پرداختی این تسهیلات در سال گذشته نیز بیشتر بوده است.

بانک کشاورزی در تلاش ارزشمند دیگری و به منظور تسهیل ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در کشور، از ابتدای سال 1401 تا پایان مهرماه، حدود  27 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ 36958 میلیارد ریال به واجدان شرایط پرداخت کرده است که نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته،  74 درصد رشد داشته است.

در ادامه این روند پسندیده و کمک به نیازمندان و محرومان واقعی جامعه توسط بانک کشاورزی، دکتر فرشید فرخ‌نژاد، مدیرعامل بانک کشاورزی اخیراً در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی، ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از مددجویان کمیته امداد را از دغدغه های این بانک برشمرده و تأکید نموده که مجموعه بانک کشاورزی از این پس نیز با تمام توان برای توانمندسازی، ایجاد فرصت های شغلی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک به خصوص در بخش کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد تلاش خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.