حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بخش کشاورزی در آستانه تحولی جهادی
31 مرداد 1400 - 17:51
شناسه : 8687
5
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در یکی از بهترین انتخاب‌های دکتر رئیسی، به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی دولت سیزدهم به مجلس معرفی شده و در آستانه کسب رأی اعتماد نمایندگان مردم در خانه ملت قرار دارد.
ارسال توسط : نویسنده : محمودرضا عیسی‌خانی منبع : داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)
پ
پ

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد در طول یک سال گذشته و به‌واسطه مسئولیت خود، به‌طور مداوم در جریان جزئی‌ترین مشکلات بخش کشاورزی بوده و بر راهکارهای حل آنها اشراف کامل دارد.

به نظر این نگارنده باید شهامت و ازخودگذشتگی وی را ستود که جایگاه مناسب و ارزشمند پرسشگری خود به‌عنوان ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس را ترک نموده و به‌عبارتی وارد گود فعالیت در زمین بسیار ناهموار و سنگلاخ فعلی وزارت و بخش کشاورزی و دام و طیور کشور شده است؛ زیرا در شرایط فعلی که مشکلات فراوانی در بخش وجود داشته و تأمین امنیت غذایی پایدار و حفظ روند مناسب تولید محصولات کشاورزی با مخاطرات جدی دست به گریبان است، کمتر کسی را می‌توان یافت که به گواهی ریاست محترم جمهور به مانند دکتر ساداتی‌نژاد، مورد تأیید و وثوق اکثریت گروه‌های فعال در بخش کشاورزی باشد.

اکنون که دکتر ساداتی‌نژاد تمامی تجربه و آبروی کاری خود را این‌چنین در طبق اخلاص و کمک به کشاورزی و دامپروری کشور و تأمین پایدار امنیت غذایی آحاد جامعه اسلامی نهاده؛ از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود با حرکتی جهادی، همکار خودشان را با بالاترین رأی ممکن و اکثریت مطلق آراء به‌عنوان وزیر جهادکشاورزی دولت سیزدهم مورد تأیید قرار داده و به وی اعتماد نمایند.

بی‌شک دکتر ساداتی‌نژاد وزیری خواهد بود که می‌تواند در راستای درخواست ریاست جمهور و مطالبه‌گری دست‌اندرکاران بخش کشاورزی، به واژه «جهاد» موجود در نام وزارتخانه جان دوباره‌ای ببخشد و در آینده نزدیک شاهد تبلور روحیه و کار جهادی در بین مدیران جدید ارشد وزارتخانه خواهیم بود تا برنامه دکتر ساداتی‌نژاد با عنوان «برنامه تحول کشاورزی ایران با رویکرد جهادی» هرچه سریع‌تر اجرایی شده و چالش‌های موجود برطرف شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.