حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
برنامه‌ریزی، ایجاد و راهبری شبکه ملی مردمی‌سازی بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی
15 فروردین 1402 - 12:41
شناسه : 16258
5
مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی از برنامه‌ریزی، ایجاد و راهبری شبکه ملی مردمی‌سازی بخش کشاورزی در ستاد و استان‌های این وزارتخانه در سال جدید خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، محسن عسکری، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی گفت: به منظور افزایش ضریب نفوذ و ارتباط دوسویه مسئولان و کشاورزان خدوم کشور و متأثر از وظایف محوله و ظرفیت‌های ایجاد شده در سال گذشته و در جهت تحقق بیشتر اهداف و اجرای بهتر و جامع‌تر منویات وزیر جهاد کشاورزی، برنامه‌ریزی، ایجاد و راهبری شبکه ملی مردمی‌سازی بخش کشاورزی در ستاد و استان‌های این وزارتخانه در دست اقدام است.

وی افزود: پیاده‌سازی دستورالعمل ملاقات وزیر جهاد کشاورزی با مردم، تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی و نخبگان بخش، ارتقای کمی و کیفی میز ارتباطات مردمی در ستاد و استان‌ها و ارتقا و توسعه کیفیت پذیرش و اقدام در راستای درخواست‌های واصله از دیگر اقدامات در دست اقدام این دفتر است.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری‌ سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی از راه‌اندازی و بهره‌برداری از سامانه پیامکی ارتباطات مردمی خبر داد و گفت: همچنین سامانه بروز شده تاک برای رصد و پایش ملی و استانی درخواست‌ها و مطالبات مردمی و گزارش‌گیری برخط راه‌اندازی و بهره‌برداری می‌شود.

به گفته وی، نشست‌های تخصصی و کارشناسی در خصوص ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده در این راستا برگزار می‌شود.

عسکری، پیگیری ایجاد و راه‌اندازی سامانه رصد، پایش و پیگیری درخواست‌های مردمی در سراسر کشور، راه‌اندازی و بهره‌برداری از سامانه آنلاین رصد و پیگیری طرح‌ها و مصوبات و تلاش و پیگیری در جهت ارتقای جایگاه شاخص‌ها و عملکرد وزارت متبوع در بین دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام دفتر ارتباط مردمی وزارت جهاد کشاورزی است.

گفتنی است؛ دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی در راستای فعالیت‌های محوری دولت عدالت‌محور و مردمی سیزدهم مبنی بر ایجاد ارتباط دوسویه و مؤثر با مردم و مخاطبان دستگاه‌های اجرایی و لزوم رسیدگی سریع به درخواست‌ها و تقاضاهای فعالان بخش کشاورزی تشکیل و تشکیلات تفصیلی دفتر در قالب دو گروه تخصصی ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی و شرح وظایف ۱۸ گانه از مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری ابلاغ شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.