حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی نوآورانه دانش‌بنیان حوزه شیلات
16 شهریور 1401 - 12:42
شناسه : 13960
3
نخستین رویداد کارآفرینی نوآورانه دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین حوزه شیلات روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور درباره برگزاری این رویداد در سه مرحله پیش‌رویداد، رویداد و پسارویداد اظهار داشت: پیش‌رویداد کارآفرینی نوآورانه دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین حوزه شیلات در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور به همت موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان شیلات ایران، پارک‌های علم و فناوری، اتحادیه‌های شیلاتی و تعداد زیادی از شرکت‌های دانش‌بنیان بخش شیلات و تولیدکنندگان برپا خواهد شد.

محمود بهمنی افزود: مرحله رویداد و پسارویداد نیز در مراکز و پژوهشکده‌های تابعه موسسه قابل اجرا است و در آن ایده‌پردازان و نخبگان عرصه شیلات می‌توانند ایده‌‌های خود را برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان معرفی کنند تا در صورت پذیرش، آن ایده به مرحله تولید برسد.

وی ماهیگیری، ارزیابی و مدیریت ذخایر، تکنولوژی و روش‌های صید و حفاظت از منابع، تجارت و صادرات آبزیان، فرآوری و بسته‌بندی آبزیان، تکثیر و پرورش آبزیان (ماهیان، سخت‌پوستان، نرم‌تنان، گیاهان آبزی، جلبک‌ها)، فناوری‌های نوین (نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی و…) در حوزه شیلات، تولید و تجارت ماهیان زینتی، گردشگری شیلاتی، فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی دارویی قابل استحصال از آبزیان و کسب و کارهای اینترنتی شیلاتی را از مهمترین محورهای این رویداد است برشمرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.