حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بهره‌برداری از ۱۶۱ پروژه آبخیزداری در هفته منابع طبیعی
15 اسفند 1401 - 14:08
شناسه : 16006
1
معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در نشست خبری به مناسبت هفته منابع طبیعی، اعتبار این پروژه‌ها را ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، حسن وحید درباره اعتبارات جدید آبخیزداری نیز گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۲۳۶۰ میلیارد تومان به طرح آبخیزداری کشور از محل تهاتر نفت تخصیص داد.

وی افزود: با تخصیص این مبلغ، اعتبارات آبخیزداری جهش چند برابری پیدا می‌کند.

وحید اظهار داشت: از اعتبارات ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بودجه ۱۴۰۱ آبخیزداری تا کنون ۳۳ درصد آن پرداخت شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درباره وضعیت لایحه آبخیزداری تصریح کرد: این لایحه که با همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، بدنه دولت و دانشگاه‌ها آماده شده است، در تاریخ ۱۹ مهر امسال به دولت ارسال شد و اکنون در کمیسیون زیربنایی دولت، کلیات آن مصوب شده است.

معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان منابع طبیعی پیش‌بینی کرد در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ این لایحه مراحلش را طی کند.

وی گفت: پروژه‌های آبخیزداری با خلا قانونی مواجه نیستند، اما در مورد انسجام سازمانی و نقش مشارکت مردم و یا برای آن که مدیریت حوزه آبخیز با چالش زیست محیطی مواجه نشود، تهیه و تصویب این لایحه ضروری بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.