حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بهره‌مندی شیلات و آبزیان از طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها
10 خرداد 1401 - 15:55
شناسه : 12073
3
مهندس سيدحسين حسيني، رئيس سازمان شيلات ايران جزئيات بهره‌مندي شيلات و آبزيان از مردمي‌سازي يارانه‌ها را تشريح كرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومي سازمان شيلات ايران
پ
پ
به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، وی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت جهاد کشاورزی و مسئولین ذیربط، بهره‌مندی فعالین حوزه شیلات و آبزیان از سرمایه در گردش مورد نیاز جهت تأمین نهاده‌های تولید فراهم شد.
وی افزود: فعالیت‌های خرد از طریق شیلات کارت قابل اجرا می‌باشد و سایر فعالیت‌ها نیز از طریق  بازارگاه امکان‌پذیر خواهد بود.
رئیس سازمان شیلات ایران درباره جزئیات شیلات کارت گفت: موضوع شیلات کارت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای تأمین نهاده‌ها از طریق سامانه سیتا قابل اجرا است و دستورالعمل مربوطه از طریق معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی و هم از طریق سازمان شیلات ایران به سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران کل شیلات استان‌ها و بانک کشاورزی ابلاغ شده و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام در سامانه سیتا اقدام نمایند.
مهندس حسینی در خصوص بازارگاه نیز خاطرنشان کرد: متقاضیانی که بیش از ۲۰۰ میلیون تومان درخواست داشته باشند بر اساس دستورالعمل ابلاغی، به منظور تأمین منابع لازم برای نهاده‌های تولید، از طریق بانک به بازارگاه انتقال داده می‌شوند و متقاضیان می‌توانند نسبت به تأمین منابع بابت خرید نهاده از این طریق اقدام نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.