حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بیانیه تشکل‌های روستایی و کشاورزی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در حمایت از معرفی شایسته دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دولت مردمی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی
23 مرداد 1400 - 22:11
شناسه : 8601
4
به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در بخشی از بیانیه تشکل‌های روستایی و کشاورزی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آمده است:
ارسال توسط : منبع : داغ (دیده بان امنیت غذایی)
پ
پ

بِسْمِ‌اللّهِ الرّحمنِ الرَّحیم

قُل إِنَّما أَعِظَّکُم بِواحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلّهِ مَثنَی و فُرادی

مدیریت بخش مهم و‌ حساس کشاورزی در این مقطع زمانی، نیازمند ایثار و از خودگذشتگی است، امروزه توسعه بخش کشاورزی و تأمین امنیت غذایی با مدیریت و راهبردی هوشمندانه و توجه به نقش‌آفرینی تشکل‌های تولیدکنندگان بخش کشاورزی دور از دسترس نیست.

ما به‌عنوان تشکل‌های روستایی و ‌کشاورزی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تقدیر از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی درخواست داریم نمایندگان معزز مردم در خانه ملت که درک مناسبی از وضعیت اقتصادی و بخش کشاورزی داشته و در دوره اخیر از هیچ مساعدتی دریغ نورزیده‌اند، در راستای عمل به وظیفه خطیر و تاریخی خود با رأی قاطع و اول، فرصت بهره‌مندی از خدمات شایسته دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد را در جایگاه مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی فراهم نمایند.

وی به‌عنوان یک نیروی جهادی و انقلابی برخاسته از بطن جهاد سازندگی و‌متعلق به خانواده علی، تحقیقاتی و دانشگاهی کشور و با سابقه علمی، اجرایی و قانون‌گذاری که در طول مدت محدود ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و‌منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اثبات کرد از توانایی راهبردی برای مدیریت تحول آفرین بخش کشاورزی برخوردار است.

امضا کنندگان:

مدیران عامل ۱۲ اتحادیه سراسری بخش روستایی و کشاورزی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.