حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بیانیه رییس هیأت مدیره شرکت‌های زنجیره‌ای تولید گوشت مرغ در حمایت از دکتر ساداتی‌نژاد
22 مرداد 1400 - 12:21
شناسه : 8554
9
از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم تا با رأی اعتماد قاطع خود به دکتر ساداتی‌نژاد، وزارت جهاد کشاورزی را در راه رسیدن به اهداف بلندش یاری فرمایید.
ارسال توسط : منبع : اگنا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، علی طهماسبی، رییس هیأت مدیره انجمن ملی شرکت‌های زنجیره‌ای تولیدکنندگان گوشت کشور با صدور بیانیه‌ای حمایت این انجمن از وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم را بیان داشت.

متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام؛

بی‌تردید برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری صحیح در وزارت جهاد کشاورزی می‌تواند نقش مؤثری در امنیت غذایی و رنگین نمودن سفره آحاد جمعیت کشور داشته باشد. لذا انتخاب آقای دکتر ساداتی‌نژاد، به‌عنوان وزیر جهاد کشاورزی که از جمع شما بزرگواران به خانواده دولت خواهد پیوست و دارای سوابق ارزشمند علمی و مدیریتی است را به فال نیک گرفته و از شما عزیزان درخواست داریم تا با رای اعتماد قاطع خود این وزارتخانه را در راه رسیدن به اهداف بلندش یاری فرمایید.

علی طهماسبی

رییس هیأت مدیره انجمن ملی شرکت‌های زنجیره‌ای تولیدکنندگان گوشت کشور

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.