حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تأکید معاون ترویج بر نفوذ دانش و فناوری در حوزه شیلات کشور
10 اردیبهشت 1401 - 15:45
شناسه : 11441
6
دکتر مویدی، معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بر افزایش هر چه سریعتر نفوذ دانش و فناوری در حوزه شیلات و صنعت آبزی پروری کشور تأکید کرد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر مویدی، معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جریان بازدید از سایت‌های پرورش میگو و مراکز تکثیر شهرستان های سیریک، میناب و کوهستانی در مناطق مکران استان هرمزگان به ظرفیت‌های گسترده این استان در حوزه شیلات اشاره و تأکید کرد؛ مجموعه وزارتخانه، تمام توان خود را برای توسعه و پویاتر شدن این صنعت به کار خواهد برد.
وی در همین حال صنعت آبزی پروری را یکی از محورهای اصلی و مهم وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد.
دکتر مویدی اظهار داشت؛ سازمان تات برای حضور و اعزام محققان و پژوهشگران ملی و متخصص در حوزه آبزی پروری به استان هرمزگان آمادگی دارد.
وی در ادامه توسعه و تأسیس شرکت‌های دانش بنیان در زنجیره پرورش تا مصرف آبزیان، ایجاد سایت‌های الگویی برای آموزش مهارتی پرورش‌دهندگان و همچنین تأسیس هنرستان‌های کار و دانش تخصصی آبزی پروری برای تربیت نسل آینده و مهارت دیده در این حوزه را مورد تأکید قرار داد.
رییس موسسه آموزش و ترویج کشور همچنین از برنامه مشترک سازمان شیلات و سازمان تات در توسعه برنامه آبزی پروری و ترویج فرهنگ مصرف آبزیان خبر داد و نقش آموزش و ترویج در موفقیت این برنامه را بسیار با اهمیت دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.