حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4519 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تبدیل سازمان مرکزی تعاون روستایی به خانه‌ای امن برای تشکل‌ها
28 شهریور 1401 - 21:20
شناسه : 14231
7
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جمع مدیران ستادی و استانی تصریح کرد:  مهندس محمدعلی نیکبخت، رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در مراسم گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی تعاون روستایی که با حضور دکتر هوشنگ محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین، گفت: وضعیت مطلوبی در ساختمان سازمان مرکزی تعاون روستایی در ستاد و استان‌ها وجود نداشته و در تلاش هستیم تا در این دوره بخشی از مشکلات را حل‌وفصل کنیم.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهندس نیکبخت افزود: در تلاش هستیم تا وضعیت مطلوبی در ساختمان سازمان و سایر مسایل مرتبط ایجاد کنیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش خودرویی و تجهیزات اداری، افزود: امیدواریم برای جذب نیروی انسانی نیز در سهمیه استخدامی برای این سازمان نیز سهمیه در نظر گرفته شود.

مهندس نیکبخت با بیان اینکه این سازمان ظرفیت مؤثر و مفیدی برای وزارت جهاد کشاورزی به شمار می‌رود، یادآور شد: سازمان مرکزی تعاون روستایی می‌تواند یک بازوی توانمند برای وزارتخانه باشد.

وی با بیان اینکه سازمان مرکزی تعاون روستایی به‌عنوان یک رابط می‌تواند سبب همگرایی تشکل‌ها با وزارت جهاد کشاورزی را ایجاد کند تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در این دوره سازمان مرکزی تعاون روستایی را به خانه‌ای امن برای تشکل‌ها بدل کنیم.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با تأکید بر اینکه شرط لازم برای حضور تشکل‌ها توانمندی آن‌ها است که می‌تواند نقش‌آفرین باشد، گفت: برنامه داریم تا سیاست خرید تضمینی و توافقی را به حداقل برسانیم و این کار توسط تشکل‌ها و اتحادیه‌ها انجام شود؛ تنها در صورتی این مهم انجام خواهد شد که هدف صرفاً حمایت از کشاورزان باشد.

به گفته وی، این مهم سبب کاهش واسطه‌گرها خواهد شد و در این میان، تشکل‌ها، مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان منتفع می‌شوند.

وجود 59 درصد پست بلاتصدی در سازمان مرکزی تعاون روستایی

در ادامه دکتر رضا نامنی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نیز با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت نیروی انسانی این سازمان، گفت: در سازمان مرکزی تعاون روستایی تعداد ۵۶۹۱ پست سازمانی وجود دارد که ۲۳۴۵ از آن با تصدی است.

وی ادامه داد: 41 درصد پست‌های این سازمان با تصدی و 59 درصد بلاتصدی است.

دکتر نامنی خواستار اختصاص سهمیه در زمان جذب و استخدام شد و تصریح کرد: این مهم سبب می‌شود تا بدنه کارشناسی سازمان تقویت شود.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، چارت ساختاری این سازمان در سال 96 برای ستاد مرکزی گرفته‌شده و در حال حاضر به دنبال چارت تفصیلی برای ستاد و استان‌ها هستیم.

وی در پایان گفت: مطمئن هستم با اخلاص رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و تجارب معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی تدبیری مدبرانه و تصمیمی خردمندانه برای این مهم گرفته می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.