حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تبدیل وزارت جهاد کشاورزی به وزارت امنیت غذایی کشور
07 اردیبهشت 1401 - 15:29
شناسه : 11399
5
وزیر جهاد کشاورزی با تأکید به اینکه این وزارتخانه به وزارت امنیت غذایی کشور تبدیل شده است، گفت: احیای جهاد سازندگی می‌تواند در بسیج وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)،  دکتر سید جواد ساداتی نژاد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج این وزارتخانه اظهارداشت: وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم با تکمیل اختیارات در زنجیره تأمین غذا به وزارت امنیت غذایی کشور تبدیل شده است.

وی افزود: تبدیل شدن وزارت جهاد کشاورزی به وزارت امنیت غذایی، سبب بالا رفتن حساسیت و افزایش انتظارات مردم شده است؛ دلیل آن هم در اختیار قرارگرفتن مدیریت از مزرعه تا سفره توسط وزارت جهاد کشاورزی است.

دکتر ساداتی نژاد با تأکید بر رسالت بزرگ وزارت جهاد کشاورزی در تأمین امنیت غذایی کشور، تصریح کرد: با توجه به فرمایشات امسال مقام معظم رهبری در خصوص دانش بنیان کردن کشاورزی، خودکفایی کالاهای اساسی و قطع وابستگی؛ این موضوع رسالت ویژه‌ای را برای وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری ایجاد کرده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در گذشته کشورهای مختلف به حوزه غذا توجه ویژه‌ای نداشته‌اند، تصریح کرد: البته این موضوع در کشور ما نیز وجود داشته است و جنگ روسیه و اوکراین سبب شد تا به این موضوع توجه بیشتری شود؛ شرایط در حوزه تأمین غذا در دنیا بسیار حساس است.

به گفته وی، غذا یک عنصر قدرت بوده و کشاورز یک عنصر تولید کننده قدرتمند است.

دکتر ساداتی نژاد عنوان کرد: احیای جهاد سازندگی می‌تواند در بسیج وزارت جهاد کشاورزی رقم بخورد.

مقام عالی وزارت با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در بازرسی و نظارت بر بازار تجربه‌ای نداشته است، افزود: ۷ هزار نفر از نیروهای بسیج در گستره کشور، در بازرسی برای آرامش در بازار تلاش کرده‌اند و آرامش حال حاضر در بازار، قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.