حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تبلور عینی تلاش دانشمندان تات ارمغان توسعه کشاورزی
09 خرداد 1402 - 14:07
شناسه : 16945
3
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: دانشمندان سازمان تات با عشق، به وطن و مردم خدمت کرده و از تولید و امنیت غذایی کشور حمایت می‌کنند. توسعه کشاورزی در گرو عینیت بخشیدن به یافته‌های علمی این تلاشگران است.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدمحمد آقامیری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در بازدید از مؤسسه واکسن و سرم‌سازی رازی که همراه با رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شد، اظهار کرد: سازمان تات مغز متفکر وزارت جهاد کشاورزی است. عملکرد حوزه اجرا به دستاوردهای این بخش وابسته است.
وی افزود: سازمان تات تولید علم می‌کند و بیش از ۸۰ زیر مجموعه در تمام حوزه‌های بخش کشاورزی دارد.
دکتر آقامیری تصریح کرد: دانشمندان سازمان تات با عشق. به وطن و مردم خدمت کرده و از تولید و امنیت غذایی کشور حمایت می‌کنند.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه، باید از سازمان‌های حاکمیتی به نحو ویژه حمایت شود، گفت: در حوزه استخدامی و پرداخت حقوق باید از این ذخایر کشور حمایت شود. وی ابراز امیدواری کرد: اقدامات انجام شده در مؤسسات تحقیقاتی‌ در سطح جامعه تبلور یافته و مردم از مزایای عینی آن بهره‌مند شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.