حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تداوم صدور دامدار کارت توسط بانک کشاورزی در سراسر کشور
23 اردیبهشت 1401 - 16:29
شناسه : 11666
8
دکتر مهدی رضایی، سرپرست بانک کشاورزی روز جمعه و طی بازدید از شعب فعال این بانک،اعلام کرد: برای تمامی دامداران معرفی شده، دامدارکارت باسقف 2میلیارد ریال و نرخ ترجیحی 11درصد صادر می‌شود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی بانک کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر مهدی رضایی، سرپرست بانک کشاورزی ضمن بازدید از برخی شعب این بانک در روز جمعه 23 اردیبهشت ماه جاری، اظهارداشت: همسو با سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و دولت، دراجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، از جامعه ارزشمند دامداران ایران، با صدور دامدارکارت برای تأمین سرمایه درگردش واحدهای مرغداری و دامداری، حمایت می‌شود. اعتبار درنظر گرفته شده از سوی بانک مرکزی در این طرح، بالغ بر 263 هزارمیلیارد ریال است.

دکتر رضایی همچنین نرخ سود ترجیحی برای این خدمت را 11درصد و سقف این تسهیلات را 2 میلیارد ریال، اعلام و برآمادگی شعب بانک در سراسر کشور برای ارائه این نوع تسهیلات کارآمد و حمایتی تأکید کرد.

این گزارش می‌افزاید، شعب بانک کشاورزی در روزهای پنجشنبه و جمعه (22و23 اردیبهشت) در حال ارایه خدمت هستند و بر اساس فهرست اعلامی از سوی سازمان‌های جهاد کشاورزی استان، دامدارکارت برای دامداران صادر می‌گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.