حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4543 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تعامل سازنده با رسانه‌ها، راهبرد وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم
21 مهر 1400 - 13:54
شناسه : 9476
4
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: تعامل سازنده با رسانه‌ها، راهبرد وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر علیرضا رضازاده در نشست صمیمانه با خبرنگاران خبرگزاری‌های پرمخاطب کشور، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی نهاد سیاسی نیست و باید به این موضوع آگاهی داشته باشیم که خبر یا گزارش ما بر روی محصولات کشاورزی و به‌ویژه کالاهای اساسی مؤثر است بنابراین باید مراقبت کنیم و نگاه سیاسی خود را به سفره مردم گره نزنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، هر اقدامی که موجب کاهش قیمت اقلام اساسی سفره مردم و بهبود معیشت آنان شود، لازم است برجسته شود.

دکتر رضازاده، رسانه را اهرم قدرت و سرمایه اجتماعی کشور و دستیابی به اقتدار غذایی را بر امنیت ملی کشور مؤثر دانست و گفت: نقد وظیفه خبرنگار است و خبرنگار بخش کشاورزی با تبیین واقعیات و همچنین نقد سازنده باید مسئولان را در رسیدن به هدف تأمین امنیت غذایی کشور یاری کند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که پایداری تولید در بخش کشاورزی خط قرمز این وزراتخانه است، تصریح کرد: با پایداری تولید، تأمین اقلام موردنیاز مردم و تعیین قیمت منصفانه برای مصرف‌کننده امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: امسال به علت خشکسالی با کاهش تولید برنج ایرانی رو به رو بودیم اما برای تنظیم بازار، تاکنون ۱۵۰ هزارتن برنج توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران توزیع شده است.

دکتر رضازاده خاطرنشان کرد: مطابق قانون و به منظور حمایت از شالیکاران، واردات برنج در فصل برداشت به مدت ۴ ماه ممنوع است و کسانی که قصد واردات برنج را داشتند باید قبل از مردادماه اقدام می‌کردند.

وی با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی قیمت سه قلم از لبنیات پرمصرف مردم، گفت: اقلام شیر، ماست و پنیری که مشمول این کاهش قیمت از سوی اتحادیه صنایع لبنی شده است، حدود ۲۰ درصد لبنیات مصرفی مردم را شامل می‌شود.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که وزیر جهاد کشاورزی این مرکز را حد معاونت وزیر می‌داند، اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم ارتباط مؤثر مدیران این وزارتخانه با رسانه‌ها، تأکید دارد و این مرکز برای برگزاری جلسات منظم مدیران با اصحاب رسانه برنامه‌ریزی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.