حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تعیین سکاندار جدید معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی
21 فروردین 1401 - 17:34
شناسه : 11143
6
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی: معاونت آب و خاک به‌عنوان مهم‌ترین معاونت تخصصی وزارت جهاد کشاورزی و بسترساز فعالیت‌های کشاورزی در سایر حوزه‌ها می‌باشد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی معاونت آب و خاک
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، طی مراسمی با حضور دکتر متکان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و دکتر حایک، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت جهاد کشاورزی، از خدمات و زحمات شایسته مهندس علیمراد اکبری، معاون سابق آب و خاک که به افتخار بازنشستگی نایل گردید، قدردانی و تجلیل به‌عمل آمد و طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر فریبرز عباسی به‌عنوان سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.

بر پایه این گزارش در این نشست که امروز با حضور مدیران کل دفاتر تخصصی معاونت آب و خاک، مدیرعامل مؤسسه جهاد نصر و سایر مدیران و معاونین دفاتر معاونت در سالن جلسات معاونت آب و خاک برگزار شد، علی اکبر متکان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت متبوع ضمن برشمردن معاونت آب و خاک به‌عنوان مهم‌ترین معاونت تخصصی وزارت جهاد کشاورزی و بسترساز فعالیت‌های کشاورزی در سایر حوزه‌ها، از اقدامات خوب و ارزشمند مهندس علیمراد اکبری در حوزه آب و خاک خصوصاً بخش سفرهای استانی ریاست جمهوری در حوزه وزارت جهاد کشاورزی تقدیر نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، ‌از دکتر فریبرز عباسی به عنوان فردی دانشمند و آگاه به مسائل بخش کشاورزی و حوزه آب و خاک نام برد و برای وی آرزوی موفقیت نمود. بر پایه این گزارش دکتر فریبرز عباسی تا قبل از این انتصاب به عنوان مشاور وزیر و مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی در معاونت آب و خاک مشغول به فعالیت بود. وی سابقه ریاست مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی از سال ۹۳ تا ۹۹ را نیز در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

پایگاه خبری دیده‌بان امنیت غذایی و نشریه روش‌های نوین آبیاری، حسن انتصاب دکتر عباسی را به ایشان و بخش آب و خاک کشور تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون وی را در دستیابی به اهداف مهم بخش زیر بنایی آب و خاک کشاورزی از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.