حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تلاش برای تحقق جهش تولید در آبزی‌پروری با وجود کرونا
08 مهر 1399 - 21:39
شناسه : 4317
8

معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت: با وجود تأثیر کرونا بر بازار مصرف و حمل و نقل برای صادرات، تلاش می‌کنیم برنامه‌های جهش تولید در حوزه آبزی‌پروری را محقق کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، حسین عبدالحی گفت: میزان تولید آبزی‌پروری در سال گذشته […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت: با وجود تأثیر کرونا بر بازار مصرف و حمل و نقل برای صادرات، تلاش می‌کنیم برنامه‌های جهش تولید در حوزه آبزی‌پروری را محقق کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، حسین عبدالحی گفت: میزان تولید آبزی‌پروری در سال گذشته را ۵۲۶ هزار تن عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما در سال ۹۸ در حوزه آبزی‌پروری که توانستیم آن را محقق کنیم، تولید ۵۰۰ تن ماهی تیلاپیا بود.

وی افزود: این تولید با مجوز سازمان حفاظت محیط زیست در چهار استان خراسان جنوبی، قم، سمنان و یزد صورت گرفت.

عبدالحی تصریح کرد: امسال به علت شیوع کرونا شرایط سختی در بازار مصرف و صادرات آبزیان پرورشی بوجود آمده است.

وی در مورد تأمین تخم چشم زده برای تولید ماهی قزل‌آلا نیز گفت: سال گذشته ۳۰۰ میلیون عدد تخم چشم زده برای تولید قزل‌آلا وارد کشور شد.

معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران خاطر نشان کرد که سالانه بین ۴۰۰ ملیون تا ۵۰۰ میلیون عدد تخم چشم زده برای تولید نیاز داریم که حدود ۴۰ درصد آن در داخل کشور تولید می‌شود.

تخم چشم زده به تخم‌های لقاح یافته ماهی قزل‌آلا که به اندازه کافی رشد کرده اند و آماده جابجایی هستند، می‌گویند.

تخم چشم زده به این علت معروف شده که چشمان ماهی درون تخم تشکیل شده و قابل دیدن است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.