حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار از طریق استارت آپ‌های انتخاب شده بشکل فراخوان عمومی
11 آبان 1401 - 10:46
شناسه : 14632
4
مدیرعامل جدید اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران از توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار از طریق استارت آپهای انتخاب شده بشکل فراخوان عمومی خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، محمود حیدری، مدیرعامل جدید اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران گفت: راه اندازی فروشگاه الکترونیک این اتحادیه نیز در 3 ماه گذشته عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: تولید پوره سیب درختی از استان‌های اصفهان و چهار محال بختیاری بصورت حق العمل کاری (پیش بینی تا 10.000 تن) برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین از مذاکره با تجار و کارخانجاتی از برزیل، روسیه و ایتالیا درخصوص احیا کارخانه شکلات سازی جهت فرآوری قهوه و خرید و راه اندازی خط تولید کنسانتره میوه در سه ماهه اخیر خبر داد و افزود: خرید ماشین آلات کشاورزی و صادرات خرما و رب گوجه فرنگی بصورت اسپتیک و قوطی برنامه ریزی شده است.

به گفته حیدری؛ مذاکره با انجمن کشاورزان اندونزی درخصوص پیش نویس تفاهم‌نامه‌ای جهت تبادل محصولات کشاورزی و تکنولوژی انجام شده است.

وی با اشاره به مذاکره با محققینی از کشور صربستان درخصوص توسعه ارقام پیشرفته در محصولات راهبردی و همراهی از طرف تیم مربوطه در دو حوزه تکنولوژی و اصلاح نژاد، یادآور شد: خرید و توزیع کود دی آمونیم فسفات و همچنین زعفران، خرما، رب گوجه فرنگی، آب آشامیدنی و خرید 10 تن برنج گیلان در سه ماهه اخیر انجام شده است.

وی با بیان اینکه اخذ کارمزد مباشرت خرید گندم 1401 از شرکت بازرگانی دولتی ایران و پرداخت به استان‌ها بر اساس میزان خرید نیز انجام شده است، یادآور شد: اخذ ضمانتنامه بانکی از بانک توسعه تعاون جهت شرکت پشتیبانی امور دام نیز در حال پیگیری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.