حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توزیع ۷۵۰ هزار تن انواع کودهای یارانه‌ای در دو ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱
01 خرداد 1401 - 16:17
شناسه : 11846
3
دکتر حمید رسولی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، از توزیع حدود ۷۵۰ هزار تن انواع کودهای کشاورزی طی دو ماهه ابتدای سال جاری بین استان‌های کشور خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر حمید رسولی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در این خصوص افزود: در سال جاری با وجود همه چالش‌های بین‌المللی در حوزه تأمین نهاده‌های کشاورزی، تاکنون بیش از یک و نیم میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک دیده شده و طی دو ماهه ابتدای سال جاری حدود ۷۵۰ هزار تن آن بین استان‌های کشور توزیع شده است.

وی به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره و اعلام کرد که هم‌اکنون ذخیره کشور بیش از ۵۰۰ هزار تن انواع کودهای کشاورزی است که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان این که برنامه ابلاغی سال جاری در حدود سه و نیم میلیون تن است، اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم، برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به استقبال کشاورزان عزیز از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، قطعاً سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.