حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توسعه خدمات سازمان شیلات ایران به جامعه صیادی در بنادر
17 خرداد 1402 - 13:18
شناسه : 17011
4
رئیس سازمان شیلات ایران از توسعه خدمات به جامعه صیادی در بنادر خبر داد و گفت: تداوم و ارتقای خدمت‌رسانی به صیادان و جامعه صیادی در دستور کار مدیران شیلاتی و سازمان شیلات کشور قرار دارد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، سیدحسین حسینی، رئیس سازمان شیلات ایران به همراه معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و جمعی از مدیران شیلاتی سازمان و استان و جامعه صیادی در بازدید از بندر صیادی کوهستک استان هرمزگان، با اشاره به این که هرمزگان در صید و صیادی و فعالیت‌های شیلاتی در کشور از جایگاه ویژه‌ای بهره‌مند است، گفت: توسعه فعالیت‌های شیلاتی در سواحل مکران و ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رشد تولید از برنامه‌های مهم در دست اقدام شیلات برای این منطقه است.

وی بنادر صیادی را نمادی از خدمت‌رسانی به جامعه صیادی خواند و گفت: تداوم و ارتقای خدمت‌رسانی به جامعه صیادی در دستور کار مدیران شیلاتی کشور قرار دارد و همه در مجموعه شیلات سراسر کشور خادم و خدمتگذار جامعه و فعالان شیلاتی به ویژه آبزی‌پروران و صیادان هستیم .

مدیرکل شیلات هرمزگان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به وجود بالغ بر ۲۱۰ شناور صیادی شامل ۱۸۰ فروند قایق صیادی و حدود ۳۰ فروند شناور لنج صیادی در این بندر گفت: بندر صیادی کوهستک از بالغ بر ۹۰۰ نفر صیاد بهره‌مند است که بیانگر نقش مهم این بندر در صید و صیادی کشور دارد.

مسعود بارانی تصریح کرد: با توجه به موقعیت بندر صیادی کوهستک و همچنین ظرفیت‌های آن، این بندر توانسته به عنوان پشتیبان سایت‌های پرورش ماهی در دریا به خوبی عمل کند و در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده است.

گفتنی است؛ در این سفر، ضمن بررسی روند صدور مجوزهای صید و ثبت تردد شناورها، از دفتر صید بندر صیادی کوهستک بازدید شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.