حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توسعه ۱۸۵ هزار هکتاری سامانه‌های نوین آبیاری در سال‌جاری
06 آبان 1399 - 11:59
شناسه : 4815
7

از ابتدای سال‌جاری تاکنون، طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در سطح ۵۳ هزار و ۹۵۳ هکتار اجرا و به بهره‌برداری رسیده و در سطح ۱۳۱ هزار و ۹۹ هکتار در حال اجراست. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

از ابتدای سال‌جاری تاکنون، طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در سطح ۵۳ هزار و ۹۵۳ هکتار اجرا و به بهره‌برداری رسیده و در سطح ۱۳۱ هزار و ۹۹ هکتار در حال اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی با اعلام این خبر، افزود: مجموع سطح اجرا شده و در حال اجرا در سال‌جاری، ۱۸۰ هزار و ۵۲ هکتار در قالب ۹۲۵۱ پروژه بوده است.

عباس زارع خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون، دو میلیون و ۹۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی معادل ۲۵ درصد اراضی آبی کشور به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شده است.

وی اظهار کرد: استان‌های خراسان رضوی با ۸ هزار و ۴۱۰ هکتار، فارس با ۴ هزار و ۶۲۶ هکتار و جنوب کرمان با ۳ هزار و ۲۰۷ هکتار بیشترین میزان سطح اجرای توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در سال‌جاری را به خود اختصاص داده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.