حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4519 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
حل مشکلات بندر صیادی کلاهی در دستور کار قرار گیرد
06 آذر 1401 - 10:59
شناسه : 14952
3
رييس سازمان شيلات: رئيس سازمان شيلات ايران به همراه معاون آبزي‌پروري سازمان شيلات ايران، معاون برنامه‌ريزي و مديريت منابع سازمان شيلات ايران، مشاور و مديركل امور استان‌هاي سازمان شيلات ايران، مدير كل شيلات هرمزگان و جمعي از مسئولين شيلات استان از بندر صيادي كلاهي بازديد كردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومي سازمان شيلات ايران
پ
پ
به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مهندس سید حسین حسینی در این بازدید گفت: برخورداری استان هرمزگان از حدود ۳۰ درصد بنادر صیادی کشور، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی، حدود۳۵ هزار نفر صیاد موهبتی است از سوی خداوند برای استان هرمزگان و تصریح کرد: در این بین شهرستان میناب با داشتن حدود ۲۶۰ فروند شناور صیادی، حدود ۱۷۰۰ نفر صیاد (اشتغال مستقیم) و حدود ۱۰ هزار تن صید سالانه سهم خوبی را از میزان صید استان و کشور به خود اختصاص داده است.
رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه تکریم و ارتقای جایگاه صیادان و همچنین حل مشکلات این قشر زحمت کش از اهم اهداف و وظایف سازمان شیلات ایران است تأکید کرد: با توجه به موقعیت این بندر صیادی و نیاز پیوسته آن به لایروبی لازم است با راهکار مناسب تا جانمایی و احداث بندر صیادی جدید کلاهی لایروبی آن به صورت مستمر صورت پذیرد تا رفاه و خدمات دهی بیشتر صیادان تأمین گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.