حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
حمایت انجمن ملی تأمین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی از دکتر ساداتی‌نژاد برای وزارت جهاد کشاورزی
22 مرداد 1400 - 18:55
شناسه : 8563
7
در نامه‌ای به رئیس جمهور صورت گرفت: انجمن ملی تأمین‌کنندگان (واردکنندگان) فرآورده‌های خام دامی در نامه‌ای به دکتر سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ضمن قدردانی از حسن انتخاب وزیر پیشنهادی وزرات جهاد کشاورزی از برنامه‌ها و دیدگاه‌های دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد حمایت کرد.
ارسال توسط : منبع : فودپرس
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، متن کامل نامه انجمن ملی تأمین‌کنندگان (واردکنندگان) فرآورده‌های خام دامی خطاب به دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام

احتراماً ضمن قدردانی از زحمات حضرتعالی و تسریع در معرفی کابینه و آغاز به کار دولت جدید در شرایط حساس کنونی، بدین‌وسیله ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و دولت سیزدهم از حسن نظر و درایت آن مقام درخصوص معرفی آقای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به‌عنوان وزیر جهاد کشاورزی تشکر و قدردانی می‌شود.

عملکرد ایشان در طول دوره حضور در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون کشاورزی حاکی از آن است که استفاده از خرد جمعی، همکاری با تشکل‌ها، جامع‌نگری و کلان‌نگری و همچنین استفاده بهینه از منابع موجود می‌تواند برای تحقق بخشیدن به اهداف و برنامه‌های دولت در زمینه افزایش تولید و تنظیم بازار محصولات کشاورزی و به‌ویژه کالاهای اساسی راهگشا باشد.

لذا «انجمن ملی تأمین‌کنندگان (واردکنندگان) فرآورده‌های خام دامی» ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای جنابعالی و دولت سیزدهم در خدمت به مردم عزیز ایران، حمایت قاطع خود از دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در راستای نیل به اهداف کلان کشور و ارتقاء امنیت غذایی را اعلام می‌دارد.

                انجمن ملی تأمین‌کنندگان (واردکنندگان) فرآورده‌های خام دامی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.