حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
خرید تضمینی بیش از یک میلیون تن گندم تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه
18 اردیبهشت 1400 - 13:43
شناسه : 7363
2
مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران خبر داد: مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:خرید تضمینی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندم به ارزش حدود چهار هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه انجام شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مرتضی سعادتی‌کیا، افزود: تاکنون بیش از ۵۳ هزار کشاورز گندم کار در هشت استان محصول خود را در قالب حدود ۳۱۶ هزار محموله به مراکز خرید تحویل داده‌اند.

سعادتی‌کیا خاطرنشان کرد: استان خوزستان با ۸۱۰ هزار تن، پیشتاز خرید این محصول در کشور است و استان‌های ایلام ۱۰۳ هزار تن، فارس ۵۷ هزار تن و کرمان نیز با ۵۷ هزار تن در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی اضافه کرد: استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان نیز درگیر عملیات خرید هستند.

مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران تأکید کرد: خرید گندم از ۱۱ فروردین در کشور آغاز شده و تا حدود آبان ادامه دارد.

سعادتی‌کیا خاطرنشان کرد: خرید تضمینی دانه‌های روغنی نیز در کشور آغاز شده شده و تاکنون ۲۱ هزار تن کلزا خریداری شده است.

خرید تضمینی گندم در سال جدید با قیمت چهار هزار تومان در کشور آغاز شد که برای حمایت از کشاورزان و تضمین تداوم خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک، رقم خرید آن به پنج‌ هزار تومان افزایش یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.