حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4541 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
درخشش سازمان اقتصادی کوثر در پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت
06 تیر 1400 - 20:13
شناسه : 7919
10
آئین پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور مقامات و مدیران ارشد نهادهای انقلابی و نمایندگان شرکت‌های حاضر در این جایزه، امروز یکشنبه 6 تیرماه 1400 با معرفی برگزیدگان و تقدیر ویژه از محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به کار خود خاتمه داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، آئین اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور دکتر محمدجواد ایروانی رئیس شواری سیاست‌گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت، مهندس سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس محمدرضا اسکندری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر و سایر مدیران نهادهای انقلابی و نمایندگان شرکت‌های حاضر در این جایزه، امروز یکشنبه 6 تیرماه 1400 به صورت نیمه حضوری و برخط برگزار شد.

بنا به اعلام دبیرخانه جایزه ملی تعالی و پیشرفت کشور یکی از اهداف برگزاری این دوره‌ها، ارتقای کیفیت و بهره‌وری شرکت‌های اقتصادی است که در پنجمین دوره این جایزه سهم مشارکت گروه‌های کسب و کار کشاورزی و دامپروری و ساختمان و خدمات وابسته بیشتر از حوزه‌های دیگر اقتصادی بوده است. سازمان اقتصادی کوثر با 28 شرکت تابعه خود در پنجمین دوره از این جایزه ملی شرکت کرده است و توانست به رتبه‌های برتر و سطوح متنوع ارزیابی این دوره دست یابد.

تقدیر ویژه از مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در پنجمین دوره جایزه تعالی و پیشرفت

از جمله رویدادهای بی­سابقه در این دوره از جایزه ملی تعالی و پیشرفت، اعطای تقدیرنامه ویژه رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت به مهندس محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، به خاطر ایفای نقش مؤثر در پروژه های بزرگ ملی و تحریم شکنانه و جدیت و اهتمام نسبت به پیگیری و اجرای پروژه‌های بهبود در فرآیند پنجمین دوره این جایزه ملی بود.

سازمان اقتصادی کوثر حائز تندیس بلورین و تقدیرنامه 5 ستاره جایزه ملی تعالی و پیشرفت

در انتهای دوره بیش از شش ماهه ارزیابی شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه نهادهای انقلابی، گروه سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، حائز رتبه تندیس بلورین و گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین کوثر، توانست تندیس تقدیرنامه 5 ستاره را به خود اختصاص دهند.

همچنین شرکت‌های توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر، مرغ اجداد زربال و مرغک، موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره شدند و شرکت‌های سیمکات، ماهان، جمکو، مرغ مادر دیزباد و گروه سرمایه توسعه صنایع و معادن کوثر، تقدیرنامه سه ستاره را دریافت کردند.

نام و نوع نتیجه حاصله سایر شرکت‌ها نیز به این ترتیب است:

  • سطح تقدیر نامه- دو ستاره: شرکت سرمایه‌گذاری آوانوین، شهاب، مدیریت تولید برق زاگرس کوثر و کارخانجات پنبه و دانه‌های روغنی خراسان
  • سطح تقدیرنامه- یک ستاره: گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعت کوثر صبا، شرکت‌های آبزی اکسیر کوثر، پیشگامان کشاورزی کوثر، خدمات بازرگانی تحفه، خوراک دام پارس، کشت و صنعت اشراق، کشت و صنعت خاوردشت و کشت و صنعت شریف‌آباد
  • و 5 شرکت تابعه دیگر در سطح تعهد به تعالی قرار گرفتند.

گفتنی است پنجمین دوره‌ی جایزه ملی تعالی و پیشرفت با رشد 31 درصدی مشارکت و با حضور 190 شرکت و مؤسسه در قالب 12 گروه کسب و کار برگزار شد و برهمین اساس مراسم اهدای جوایز به صورت نیمه حضوری و برخط (آنلاین) در تاریخ ششم تیرماه 1400 با حضور رؤسای نهادهای انقلابی و مدیران شرکت‌های برتر برگزار گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.