حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
درخواست مرغداران از دولت
01 آبان 1400 - 12:49
شناسه : 9627
6
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی از دولت خواست در تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و نیز ایجاد آرامش و ثبات در بازار جوجه یک روزه تمهیدات لازم را به عمل آورد.
ارسال توسط : منبع : مهر
پ
پ

به گزارش داغ(دیده‌بان امنیت غذایی)، حبیب اسدالله نژاد با اشاره به اینکه بر اساس اعلام شرکت پشتیانی امور دام کشور قیمت مرغ برای عمده فروشی‌ها کیلویی ٢٩ هزار تومان و برای مصرف‌کننده نهایی ٣١ هزار تومان تعیین شده است، گفت: بر این اساس قیمت مرغ زنده نیز بین نزدیک به ٢١ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه اصلاح قیمت از مطالبات اصلی مرغداران بعد از افزایش نرخ مؤلفه‌های تولید بود، افزود: این تصمیم دولت می‌تواند به کاهش التهابات بازار و ایجاد ثبات و آرامش در آن کمک کند.

اسدالله نژاد همچنین از دولت خواست در تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و نیز ایجاد آرامش و ثبات در بازار جوجه یک روزه تمهیدات لازم را به عمل آورد و اظهار امیدواری کرد که فعالین بخش و صنوف نیز نهایت همکاری را جهت تأمین مرغ مورد نیاز مردم به عمل آورند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.