حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
دیدار نوروزی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با کارکنان
14 فروردین 1401 - 20:05
شناسه : 11048
3
آیین دیدار صمیمانه به مناسبت آغاز سال جدید با حضور مدیرعامل و کارکنان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نمازخانه این سازمان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان آرزوی نهایت استفاده و بهره برداری لازم از ماهی که در آن به ضیافت خدا دعوت شده‌ایم را نمود.

در ادامه دکتر اسماعیل قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تبریک سال نو گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تکلیف جدیدی را بر دوش ما گذاشته است و قصد داریم با کمک و مشارکت سرمایه عظیم انسانی که در اختیار داریم این شعار را در عمل محقق و به عنوان راهبردی اثر گذار در پیکره سازمان ساری و جاری کنیم.

این مقام مسئول افزود: توسعه و ترویج کشاورزی دانش بنیان یکی از اهداف مهم ما در سال جاری است که نیازمند افزایش هم افزایی و حضور مؤثر و تمام و کمال تشکل‌ها و اتحادیه‌های ماست.

دکتر قادری فر خاطر نشان کرد: امید داریم با تلاش مضاعف و رویکردی جهادی با حرکتی پویا و رو به جلو شاهد تحقق اهدافی باشیم که در بخش‌های مختلف شبکه با نظر مدیران و صاحب نظران ترسیم کردیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.