حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
راه‌اندازی روستا بازارها گامی بلند در جهت قطع دست دلالان
02 تیر 1400 - 11:10
شناسه : 7971
7
مشاور وزیر جهاد‌کشاورزی و مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی اظهار کرد: راه‌اندازی روستا بازارها گام بلندی در جهت قطع دست دلالان محسوب می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مرتضی حنیفه‌زاده، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی،‌ با حضور در نشست بررسی و حل مشکلات و موانع بخش کشاورزی استان اصفهان با بیان این مطلب‌ که کشاورزی ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای شود افزود: باید سعی کنیم کشاورزی کشور عزتمند شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه در پایتخت نشسته‌ایم و برای کشاورزی کل کشور تصمیم می‌گیریم و این اشتباه است.

حنیفه‌زاده با بیان این مطلب که وزارت جهاد کشاورزی، وزارت معیشت است گفت: مردمی شدن جهاد کشاورزی تنها راه نجات این صنعت مهم از بحران‌های موجود است.

این مقام مسئول با اشاره به این که بین ۶۰ تا ۸۰ درصد تولیدات گیاهی دراختیار بانوان است بیان داشت: سامانه تاک در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی برای ثبت پیگیری شما کشاورزان و رفع موانع تولید طراحی شده است.

وی در ادامه به دولت جدید و چالش زنجیره‌های ارزش در امنیت غذایی اشاره و بیان کرد: خبرگان کشاورزی، دام و طیور و سایر بخش‌ها باید با تشکیل کمیته‌ای مطالبات و نیازهایشان را به گوش مسوؤلان برسانند.

وی در رابطه با رفع آبرسانی سیار برای بخش‌های بی‌آب افزود: سپاه و بسیج همواره در کنار بخش‌ کشاورزی بوده و در این زمینه نیز آمادگی کامل برای رفع مشکل را دارند.

حنیفه‌زاده تصریح کرد:‌ راه‌آهن جمهوری اسلامی آمادگی کامل را برای حمل و نقل نهاده‌‌ها دارد و قیمت حمل آن نیز نسبت به حمل با کامیون ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر است.

وی در رابطه با صادرات مازاد دام سبک نیز گفت: تا پایان وقت امروز خبر خوشی را برای دامداران استان اصفهان در زمینه صادرات خواهیم داشت.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در خاتمه به بانک‌ها به‌عنوان بزرگترین موانع تولید اشاره و بیان کرد: راه‌اندازی روستا بازارها گامی بلند در جهت حذف دلالان از بازار کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.