حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
راه گذر سازمان به وضعیت مطلوب تنها از جاده فناوری و نوآوری
08 مهر 1400 - 21:04
شناسه : 9267
6
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد: جلسه آشنایی و معارفه مدیران تعاون روستایی استان‌ها با دکتر اسماعیل قادری‌فر رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با هدف بهره‌گیری از رهنمودها، دیدگاه‌ها و توصیه‌های ایشان در فرآیند سازماندهی و مدیریت امور به صورت وبینار در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در ابتدای جلسه دکتر قادری‌فر، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران تعاون روستایی استان‌ها با هدف خدمت‌رسانی شایسته به قشر زحمتکش روستایی و کشاورز از آنها خواست در کلیه امور روحیه عزم، تفکر و عمل جهادی را سرلوحه برنامه‌ها و سیاست‌های خود قرار دهند.

در ادامه این جلسه چند تن از مدیران تعاون روستایی استان‌ها به طرح مسائل، مشکلات، تهدیدها و فرصت‌ها در حوزه شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی پرداختند.

دکتر قادری‌فر در ادامه این جلسه گفت: اگر می‌خواهیم این سازمان پرقدرت متکی بر چارچوب اساسنامه‌ای مترقی را احیا کنیم ناگزیر هستیم که روح نوآوری را در سازمان تزریق کنیم.

وی افزود: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با ظرفیت‌های بالقوه، بی‌نظیر و بعضاً کم‌نظیر دچار فترت از اصل خویش و غفلت از ظرفیت‌های کلیدی خود شده است، تلاش ما باید این باشد که با استفاده صحیح و بهینه از ابزارهای نوین، نوآوری، بها دادن به توان و نیروی انسانی، تعریف مشوق‌های مناسب و ابزارهای سیاستی صحیح در جهت پرهیز از برخورد انفعالی طرحی نو در افکنیم و جانی تازه در کالبد سازمان بدمیم.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه تأکید کرد: فصل پاییز زمان پوست‌اندازی جدی سازمان و تغییرات بنیادین آن خواهد بود، قصد داریم با حداقل دخالت و حداکثر حمایت از تشکل‌ها و اتحادیه‌های تحت پوشش شبکه، جریان امور را به پیش ببریم. گذر به تعاونی‌های نسل سوم را عملیاتی کرده و ادبیات کشاورزی قراردادی را اجرایی کنیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های نوآوری و فناوری در تمامی استان‌ها وضعیت مطلوبی دارد و من از کلیه مدیران استانی این توقع را دارم که با بنیادهای نخبگان استان ارتباط بگیرید و از استعدادهای این مملکت استفاده کنید.

عالی‌ترین مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های بی‌نظیری از نوآوری و فناوری در کشور وجود دارد، راه گذر سازمان به وضعیت مطلوب تنها از جاده فناوری و نوآوری ممکن است و ماموریت ویژه بنده در این سازمان ایجاد تعامل دو سویه در شبکه و نوآوری است که این بخش مهم در حوزه کشاورزی مغفول مانده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.