حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
رد پای دیگری از مافیای زخم خورده اقتصادی
15 شهریور 1401 - 18:40
شناسه : 13956
1
اخيراً برخی رسانه‌های داخلی و خارجی در این برهه حساس که کشور از تمام جوانب تحت فشارهای متعدد دشمنان قسم خورده است سعی دارند تلاش‌ها و زحمات جهادگران و كشاورزان سخت‌کوش را که برای ایجاد امنیت غذایی کشور از هیچ کوششی فروگذار نیستند، ناديده بگیرند و با تشویش افکار عمومی و با توسل به دروغ و غوغا سالاری كه هيچ‌گونه منبع موثق و پشتوانه اخلاقی ندارد و بیشتر براساس حدس و گمانه‌زنی‌های غرض‌ورزانه است، اذهان مسئولين امر را مشوش و مديران جهادی را كه رزمندگان دفاع مقدس و سنگرسازان بی‌سنگر هستند را مأیوس کنند تا با تضعيف روحيه كارشناسان و محققان در صف و ستاد بخش كشاورزی، سد راه مأموریت خطیر تأمین امنیت غذایی، بدون حضور واسطه‌ها شوند و زنجیره تولید تا مصرف را معیوب سازند.
ارسال توسط : نویسنده : زهرا حمیدی، کارشناس ارشد کشاورزی منبع : داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)
پ
پ

مخالفانِ همیشه در صحنه دولتِ انقلابی نتوانستند موفقیت‌های اخیر وزارت جهاد کشاورزی را برتابند و درست همزمان با آیین آغاز فصل زراعی جدید که با حضور رئیس محترم جمهور و تأکید ایشان بر حذف دلالان و حمایت از تولیدکنندگان برگزار گردید، از شیوه‌های نخ‌نمای خود مجدداً استفاده کرده و این بار با خبر دستگیری بستگان وزیر جهاد کشاورزی به گمان خود آتش به خرمن دولت زدند.
مدیران دولت فساد ستیز و مردمی بخش کشاورزی در حال حاضر با توان مضاعف برای ارائه خدمت به ملت شریف ایران و قشر نجیب کشاورزان و تولیدکنندگان در حوزه استراتژیک تأمین امنیت غذایی و در راستای اقتدارغذایی کشور همچون گذشته فعال هستند و انتشار هرگونه اخبار کذب، انگیزه این خدمت‌گذاران پرتلاش بخش کشاورزی را برای دستیابی به خودکفایی و تأمین معیشت مردم نه تنها نمی‌کاهد بلکه گام‌های آنان را در طی مسیر پرتلاطم، پرتوان‌تر و استوارتر می‌سازد.
ناگفته پیداست که در تولید اخبار غیر مستند و ناموثق رسانه‌های داخلی و خارجی مخالف دولت و باز نشر گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی که هنوز هیچ منبع رسمی صحت آن را تایید نکرده است به سادگی می‌توان ردپای مافیای زخم خورده اقتصادی را احساس کرد. بدیهی است رسانه‌هایی که در تولید محتوا و باز نشر آن بدون شواهد و مستندات و صرفاً براساس گمانه‌زنی‌ها بدون در دست داشتن هیچ‌گونه مدرکی حیثیت افراد را خدشه‌دار می‌کنند عملاً اخلاق حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند.
امید می‌رود نهاد‌های امنیتی برای پیگیری منبع اینگونه شایعه پراکنی‌ها اقدام جدی را به عمل آورند تا با افرادی که با اخبار جعلی قبل از هرگونه تاییدی از سوی مقامات قضایی نسبت به افشاندن بذر نومیدی و بی‌اعتمادی جامعه و هتک حرمت افراد از هیچ کوششی فروگذار نیستند برخورد قانونی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.