حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
روابط عمومی‌ها در جنگ رسانه‌ای در نوک پیکان اطلاع‌رسانی هستند
02 تیر 1401 - 18:38
شناسه : 12586
4
سخگوی دولت: علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در دومین روز گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزرات جهاد کشاورزی که در مشهد برگزار شد، به اهمیت رسانه، مطبوعات و فضای مجازی پرداخت و گفت: روابط عمومی وظیفه روشنگری دارد.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها به عنوان سرباز در پیشانی مجموعه‌ها هستند.

بهادری‌جهرمی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، گفت:  چندین نوبت از روابط عمومی وزارت جهاد به جهت جهاد تبیین با توجه به زیاد بودن حجم کار و عملکرد مثبت آن تشکر شده است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در جنگ رسانه‌ای در نوک پیکان اطلاع رسانی هستند.

سخنگوی دولت گفت: یک روزی صحنه نبرد ما جنگ نظامی بود اما امروز این صحنه فرق کرده است؛ من و شما که در فضای جنگ نابرابر و نامحسوس و مدرن می‌جنگیم باید حواسمان باشد که در میدان جنگ قرار داریم.

بهادری جهرمی افزود: باید حواسمان جمع باید که در شرایط جنگی بوده و دشمن در کجا سرمایه گذاری کرده است، دشمن بر ایجاد ناامیدی و ایجاد روز افزون فساد نقطه گذاری کرده و در آنجایی که دشمن تمرکز کرده باید عملیات صورت گیرد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در حوزه اقتصادی و همچنین در حوزه رسانه و افکار عمومی تمرکز کرده و یکی از ابزارهای جدی تهاجم دشمن ، ابزار رسانه بوده و هست.

گفتنی است در این مراسم از روابط عمومی‌های برتر استانی و سازمان‌ها تقدیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.