حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
سال ۹۹ مرغ، تخم‌مرغ، گوشت و شیر به وفور تأمین شد
28 اسفند 1399 - 0:00
شناسه : 6793
9
وزیر کشاورزی در پیام نوروزی وزیر جهاد کشاورزی در پیام نوروزی خود از خدمات تمام کشاورزان در زنجیره تولید محصولات کشاورزی و زراعی برای تأمین امنیت غذایی در کشور در سال ۹۹ تقدیر کرد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

You are hacking your site، دکتر کاظم خاوازی، پنجشنبه شب در این پیام تأکید کرد: سال ۹۹ با شیوع کرونا و تحریم‌های اقتصادی سال سختی بر کشاورزان بود، اما به لطف الهی با نیت پاک تولیدکنندگان موفق شدیم در زنجیره تولید محصولات کشاورزی در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته، موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: با وجود کرونا تولیدکنندگان تلاش کردند با بروزرسانی واحدهای تولیدی خود وفور تولید گوشت، شیر، مرغ و تخم‌مرغ را تضمین کردند و با این اقدام مهم امنیت غذایی را برای کشور تأمین کردند.

دکتر خاوازی در ادامه از خدمات درخشان بخش زراعت و باغبانی نیز تقدیر کرد و گفت: بخش زراعت و باغبانی در سال ۹۹ کارنامه درخشانی داشت به‌طوری‌که در تولید گندم، چغندرقند. پنبه و سایر محصولات زراعی مثل شکر به مرز خودکفایی خواهیم رسید.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: جا دارد از تمام تشکل‌های بخش کشاورزی و همه همکاران خود در وزرات جهاد کشاورزی که در سال ۹۹ مشغول انجام وظیفه در این وزارتخانه بودند، تقدیر و تشکر کنم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.