حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4519 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
صرفه‌جویی 60 هزار تنی در مصرف ماهانه گندم صنف و صنعت
08 تیر 1401 - 10:04
شناسه : 12719
3
با اصلاح قیمت گندم صنف و صنعت، شاهد صرفه‌جویی در مصرف این کالای استراتژیک و آغاز حرکت در مسیر مصرف استاندارد گندم این بخش از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال هستیم.
ارسال توسط : منبع : شرکت بازرگانی دولتی ایران
پ
پ

 به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، میزان فروش سامانه گندم صنف و صنعت در اردیبهشت ۱۴۰۱، به ۸۵ هزار و 235 تن رسید در صورتی که در اردیبهشت ۱۴۰۰، که این میزان ۱۴۶ هزار و 298 تن بود، صرفه‌جویی ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

 این گزارش می‌افزاید، متغیر اصلی صرفه‌جویی بیش از ۶۱ هزار تنی در میزان تحویل گندم به صنف و صنعت در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به اردیبهشت‌ماه سال گذشته، اصلاح قیمت‌ها در فرآیند عرضه این محصول استراتژیک بوده است.

بر اساس گزارش‌های موجود، در شرایطی شاهد صرفه‌جویی ۴۲ درصدی گندم در این بخش هستیم که فرآورده‌های حاصل از این محصول در صنایع ماکارونی، بیسکویت، شیرینی، شکلات و فرآورده‌های مشابه، بدون انقطاع و توقف، تولید و از طریق چرخه‌ی توزیع به بازار عرضه شده‌اند.

بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد که اصلاح قیمت گندم در این بخش، به نحوی مانع خروج آرد از نظام توزیع شده و از هدر رفتن سرمایه ملی جلوگیری کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.