حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
صنایع شیر ایران برگزیده جشنواره مشتری مداری
27 آذر 1399 - 19:56
شناسه : 5553
8

تندیس جشنواره مشتری مداری به شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اعطا شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به‌عنوان شرکت برگزیده مشتری مداری تجلیل و تندیس ویژه این جشنواره به شرکت اهدا شد. در این همایش که […]

ارسال توسط :
پ
پ

تندیس جشنواره مشتری مداری به شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به‌عنوان شرکت برگزیده مشتری مداری تجلیل و تندیس ویژه این جشنواره به شرکت اهدا شد.

در این همایش که به همت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، جمعی از مسئولان کشوری، چهره‌های فعال اقتصادی و مدیران عامل شرکت‌ها حضور داشتند.

حسین میرمحمد صادقی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران و محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی نیز از سخنرانان این مراسم بودند.

گفتنی است، در ادوار گذشته، به تعدادی از شرکت‌های تابعه پگاه، تندیس مشتری مداری و جلب رضایت‌مندی مشتریان اعطا شده بود و در این دوره، صنایع شیر ایران برای نخستین‌بار، این تندیس را، دریافت کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.