حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
صید فیل ماهی ۲۱۰ کیلویی توسط صیادان مازندران
28 دی 1400 - 15:59
شناسه : 10483
7
مدیرکل شیلات مازندران از صید فیل ماهی ۲۱۰ کیلوگرمی توسط صیادان این استان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، حسن اسحاقی با بیان این که هدف صیادان تعاونی‌های پره، صید ماهیان استخوانی است و صید ارزشمند ماهیان خاویاری به‌عنوان صید ضمنی محسوب می‌شود، در خصوص صید این‌گونه ارزشمند ماهی خاویاری گفت: صیادان شرکت تعاونی پره متحد در منطقه رستم‌رود نور موفق به صید یک فیل ماهی به وزن ۲۱۰ کیلوگرم و طول ۳ متر که ۲۶ کیلوگرم خاویار داشت، شدند.

وی با تأکید بر اینکه نگاه شیلات مازندران به صید ماهی خاویاری تجاری نیست، درباره ضرورت توجه به حفاظت از ذخایر آبزی افزود: استراتژی ما به صید ماهیان خاویاری نگاه حفاظتی و حمایتی به منظور تأمین مولدین موردنیاز است.

اسحاقی با اشاره به این که حفاظت و تکثیر این نوع ماهیان با ارزش در دریای خزر ضروری است، اظهار داشت: ماهیان خاویاری مولدی که در دریا صید می‌شوند، برای تکثیر به مرکز بازسازی ذخایر شهید رجایی ساری انتقال داده می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: این فیل ماهی پس از تحویل به ‌صورت زنده و سالم با جان و آب به مرکز تکثیر و بازسازی ذخایر شهید رجایی ساری وابسته به اداره کل شیلات استان مازندران که مهمترین ماموریت آن نگهداری، مرمت و تکثیر این گونه‌های نایاب است، انتقال یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.