حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
ضرورت نفوذ دانش و فناوری برای تأمین امنیت غذایی
08 فروردین 1401 - 23:03
شناسه : 10981
3
وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از مهمترین پیش‌نیازهای دستیابی به امنیت و اقتدار غذایی در منطقه، استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌ها و مجموعه‌های فناور پایه در سیاست‌های بخش کشاورزی است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد در این دیدار که با حضور مدیران سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع (سپند) و اتکاء برگزار شد، بر لزوم افزایش نفوذ دانش و فناوری‌های روز در بخش کشاورزی تأکید کرد.

وی افزود: کشاورزی دانش‌بنیان در طول زنجیره تأمین (مزرعه تا سفره) راه کار افزایش بهره‌وری، خلق ثروت، اشتغال‌زایی، ارتقای درآمد بهره‌برداران و رشد اقتصادی کشور است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به استفاده از توانمندی مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور پایه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش کشاورزی گفت: وزارت دفاع دارای ظرفیت‌های مناسبی در زمینه تولید واکسن، بذر، نهال، نهاده‌های دامی، محصولات پروتئینی و شیلات است و امیدواریم همکاری دوجانبه این وزارتخانه‌ها در آینده، منشاء تحول بنیادین بخش کشاورزی باشد.

وی تصریح کرد: در وزارت جهاد کشاورزی عرصه مناسبی برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، نخبگان، دانشگاهیان، نهادها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی ایجاد شده است که با مدیریتی جهادی شاهد تحولات شگرفی خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.